2013/05/19

Ekitaldi Nagusirako gonbidapena

Aurtengo ikasturtean Deustuko ikastolak, gure ikastolak, 50 urte betetzen ditu.
Historia honen partaide danok gara; Ikastolak  guztion zertxobait darama bere baitan.
Ez da adin makala, inondik inora, eta behar bezalako omenaldia egin behar diogu.
Horretarako, urteurrenak merezi duen moduan ospatzeko, denok bertan, elkarrekin egotea nahi genuke.
Honengatik guztiarengatik, maiatzaren 24an egingo den Ekitaldi Nagusira gonbidatu nahi zaituztegu.
17:30ean dantzariek sarrera dotore eta ikusgarria  eskeiniko digute Ikastolako patioan.
Ondoren, 18:30ean ohorezko aurresku batek hasiera emango dio Ekitaldiari. 
Agurra bertsolarien esku utzita, Ikastolaren historia etorkizunean gordeko  duen liburuaren aurkezpena egingo da; bestetik, lehenengo ikasleei orla-oroigarri bat emango zaie.

Hori gutxi balitz ere, Leire Saituak abestuko du eta Olatz Saituak eta Iñaki Belaskok kantaldia eskainiko digute eta azkenean, luntx batekin emango diogu amaiera ekitaldiari.
Lagun asko elkartuko gara egun horretan eta elkarrekin egoteko aukera polita izan daiteke.
Como ya sabréis este curso la Ikastola celebra su 50 aniversario y pensamos que es un buen momento para celebrarlo. Para ello se han organizado una serie de actividades a las cuales nos gustaría invitaros.
Si hoy podemos festejar este momento es también gracias a vuestra participación: alumnos/as,profesores/as, padres y madres, colaboradores... Todos somos parte de esta historia.
Queremos, pues, invitaros de un modo especial, al acto principal que tendrá lugar el próximo 24 de mayo, viernes a las 17:30. Aparte de presentar el libro que se ha editado para recordar  nuestra historia y reconocer con la entrega de una orla a los primeros alumnos/as que comenzaron sus estudios en aquel piso de Lehendakari Agirre (en su día, Avenida del Ejército); escucharemos cantar a una de esas alumnas, Leire Saitua y disfrutaremos de la audición que nos ofrecerán Olatz Saitua (soprano) e Iñaki Belasko (pianista).
Después tendremos la oportunidad de charlar mientras degustamos un pequeño lunch.
Sabemos que no hay suficiente sitio para todos en el salón  de actos multiusos que tenemos pero con buena disposición  y voluntad por parte de todos seguro que logramos que ese día sea una fecha de encuentro.
Os esperamos el próximo 24 de mayo en la Ikastola.
Besarkada handi bat eta ordura arte

                    







No hay comentarios: